Jag ska på dejt inatt.

Nu sitter jag här igen, på samma stol vid samma data. Och gör i princip samma sak.. Bloggar!
Har precis duschat och tänkte så småning om ta mig till sängen och dejta John Blund, är helt slut. Och imorgon tänkte jag vara duktig nog att gå upp kvart i 6 för att hinna med ett litet inlägg till er, my dear readers.. Eller nåt ? :S Men jag kan ju inte garantera något, så vi får helt logiskt sätt se det imorgon, om jag har en stressig eller lugn morgon. Så vi kanske ses på morgonen imorrn? Helvete vad mkt imorgon det blev.. Jaja, nu babblar jag bara bort mig.
Goodnight, sleeptight !

(fel på bild, klicka inte!)

Kommentarer
Postat av: rebecca

jävla tönt!!!!!!!!

2009-10-13 @ 11:54:29
URL: http://rebeccay.blogg.se/

Skriv det du vill säga:

Ditt namn är alltid roligt att veta:
Slippa skriva om allting?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0