Jag går i en skola långt bort, why ?

Hello guys.
Kom hem för en stund sen, från skolan. Ni kanske tror att jag slutar typ nu? Men det gör jag inte, slutar egentligen 25 över 3. Men jag går i Gällö skola, och bor i staden Östersund. Alltså pendlar jag 4 mil till skolan, 4 mil hem från skolan varje dag. Och varför går jag inte bara i en skola här istan då? Jo. för att jag har nästan hela mitt liv bott i en liten by ute på landet, och då var gällö närmast. Och nu har jag somsagt flyttat in till östersund, men orkar inte byta skola när det bara är ett år kvar. Så jag klarar mig.
Nog om det !

Idag var det en ganska lugn skoldag, redovisade om Jan Guillou (författare) på svenskan, där jag fick ett härligt MVG. Så det gjorde min dag! Nu tänkte jag äta lite mat, för att ladda till dansen senare.. Puss !


Söta matilda på bussen (: ♥

Kommentarer

Skriv det du vill säga:

Ditt namn är alltid roligt att veta:
Slippa skriva om allting?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0