Babbel, som vanligt :O

Hello guys, (har det blivit en vana att skriva så?)
Kom hem för en stund sen, så nu sitter man här igen. Snackar i telefon med Rebecca, min bästavän som jag älskar mest i världen. Idag har det varit skola, ovanligt huh? Jaja, whatever.. (börjar låta som en viss blondin, eller två? tre kanske tillome :S ) Men somsagt, jag babblar bara bort mig nu, men somsagt.. Jag har inte en så normal blogg, men vafan!

Planerar att plugga, kemi. OMG, jag döör. Tråkigaste som finns men jag ska nog försöka
sammarbeta med hjärnan och lära mig om sånt där som män med vita rockar kan. För
visst har dom som jobbar med kemi vita rockar? , och feta plastglasögon?
(det har iaf vi när vi ska exprimentera på kemin)


Visst är jag normal ? :D
naaaaaaaat!

Kommentarer

Skriv det du vill säga:

Ditt namn är alltid roligt att veta:
Slippa skriva om allting?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0